Általánosságban elmondható, hogy egy vállalkozásnak az alábbi munkavédelmi dokumentumokkal vagy szabályzatokkal kell rendelkeznie:
Az alább felsorolt dokumentumok megléte és naprakészen tartása is kiemelten fontos.
- kockázatértékelés;
- egyéni védőeszköz juttatás belső rendje;
- mentési terv; – a veszélyforrások elleni védelem módjának a meghatározása;
- munkabalesetek kivizsgálásának rendje és a szabályai;
- egységes és átfogó megelőzési stratégia;
- munkavédelmi oktatás rendje;
- robbanásvédelmi dokumentáció;
- időszakos ellenőrző felülvizsgálat gyakorisága és módja;
- üzembe helyezésről szóló jegyzőkönyvek;
- időszakos biztonsági felülvizsgálatokról szóló jegyzőkönyvek;
- a munkakörnyezeti tényezők (pl. zaj, világítás, légállapotok) vizsgálatáról szóló jegyzőkönyvek.
Amennyiben vállalkozásának a fent említett bármely dokumentumra szüksége lenne, keressen minket bizalommal! Kérje egyedi árajánlatunkat!