Általánosságban elmondható, hogy egy vállalkozásnak az alábbi munkavédelmi dokumentumokkal vagy szabályzatokkal kell rendelkeznie: 

Az alább felsorolt dokumentumok megléte és naprakészen tartása is kiemelten fontos.

  • kockázatértékelés;
  • egyéni védőeszköz juttatás belső rendje;
  • mentési terv; – a veszélyforrások elleni védelem módjának a meghatározása;
  • munkabalesetek kivizsgálásának rendje és a szabályai;
  • egységes és átfogó megelőzési stratégia;
  • munkavédelmi oktatás rendje;
  • robbanásvédelmi dokumentáció;
  • időszakos ellenőrző felülvizsgálat gyakorisága és módja;
  • üzembe helyezésről szóló jegyzőkönyvek;
  • időszakos biztonsági felülvizsgálatokról szóló jegyzőkönyvek;
  • a munkakörnyezeti tényezők (pl. zaj, világítás, légállapotok) vizsgálatáról szóló jegyzőkönyvek.

Amennyiben vállalkozásának a fent említett bármely dokumentumra szüksége lenne, keressen minket bizalommal! Kérje egyedi árajánlatunkat!